• info@eventhome.nl
  • 06 - 55 79 38 27
  • 06 - 55 79 38 27
 

Werkwijze & Tarieven

Een eerste gesprek

We maken graag een afspraak voor een eerste gesprek ter inventarisatie van jouw event. We nemen hier alle tijd voor en berekenen hiervoor geen kosten door. Aan de hand van jouw wensen, ideeën en budget gaan wij vervolgens voor je aan de slag.

Geen vaste leveranciers

Wij zijn volledig onafhankelijk en zijn niet gebonden aan welke leverancier dan ook. Hierdoor kunnen we de juiste partners selecteren voor jouw event. Mocht je zelf favoriete leveranciers of partners hebben, dan kunnen we die uiteraard ook inschakelen. In de aanloop naar jouw event hebben we contact over inhoud, aankleding, draaiboek en kosten, zoveel als nodig of wenselijk is.

Showtime!

Op de dag zelf zorgen wij ervoor dat alles op rolletjes loopt en samenkomt in een bruisend geheel. Jij kunt je dan met een gerust hart concentreren op je gasten en genieten van je event. Na afloop vegen we ook de vloer voor je aan en sluiten voor je af als je wilt.

Jouw wensen centraal

In onze werkwijze veren wij graag mee met jouw wensen, want iedere klant is uniek en verdient zijn of haar eigen, persoonlijke benadering. Zie ons als je personal assistant in aanloop naar jouw event en op de dag zelf natuurlijk. Wedden dat je zou wensen dat het langer zou duren? We zijn benieuwd hoe we jou van dienst kunnen zijn!

Tarieven

Eén tarief, wel zo helder

De aan jouw event bestede uren worden doorberekend à € 55,- per uur excl. btw.

Reiskosten worden berekend à € 0,25 per km excl. btw.
Reistijd wordt niet berekend.

Tarieven

Onze ambassadeurs

We zijn bijzonder trots op onze klanten. En ook op wat zij over ons vertellen.

  • Marlou van Jaarsveld
    Marlou van Jaarsveld, Director - Visual Workplace “Warm, professioneel en persoonlijk”

    Eventhome heeft inmiddels diverse events voor ons georganiseerd. En dat telkens naar volle tevredenheid.

    Maarten en Rosemarie zijn beiden ras-organisatoren, maar hebben daarbij ook écht oog voor de menselijke kant. Ze nemen al het organisatorische werk uit handen, maar houden je wel volledig op de hoogte van de ontwikkelingen in aanloop naar het event. Daardoor houd je op en top feeling met de organisatie ervan en hoef je je geen zorgen te maken dat zaken niet geregeld zijn.

    Maarten en Rosemarie komen met zaken waar je zelf niet aan denkt, maar die wel van belang zijn om een feestje goed te laten verlopen. Vanaf het eerste gesprek ter inventarisatie tot en met de daadwerkelijke uitvoering van het event vullen zij elkaar bovendien perfect aan.

    Marlou van Jaarsveld
    Creative Director - Visual Workplace B.V.

    www.visualworkplace.nl

  • Sacha Krijnen
    Sacha Krijnen, Marketing Manager - Wédéflex “Gedreven door passie en kunde”

    Als opdrachtgever van Eventhome’s eerste uur was ik tijdens onze samenwerking aangenaam verrast over de totale ontzorging. Het was heerlijk om te ervaren dat er goed naar ons doel werd geluisterd en zij vervolgens met vele verrassende maar ook uitvoerbare ideeën kwamen.

    De bevlogenheid en het organisatietalent van Maarten tezamen met de gastvrijheid en doelgerichtheid van Rosemarie maken dat zij, naast privé, zeker ook zakelijk een perfecte match zijn. Gedreven door hun passie en kunde zorgen zij voor een leuke samenwerking met een succesvol eindresultaat!

    In Eventhome hebben wij oprecht een fijne partner in events gevonden!

    Sacha Krijnen
    Wédéflex Duurzame Daksystemen

    www.wedeflex.nl

We zijn bijzonder trots op onze klanten. En ook op wat zij over ons vertellen.

  • Sacha Krijnen
    Sacha Krijnen, Marketing Manager - Wédéflex “Gedreven door passie en kunde”

    Als opdrachtgever van Eventhome’s eerste uur was ik tijdens onze samenwerking aangenaam verrast over de totale ontzorging. Het was heerlijk om te ervaren dat er goed naar ons doel werd geluisterd en zij vervolgens met vele verrassende maar ook uitvoerbare ideeën kwamen.

    De bevlogenheid en het organisatietalent van Maarten tezamen met de gastvrijheid en doelgerichtheid van Rosemarie maken dat zij, naast privé, zeker ook zakelijk een perfecte match zijn. Gedreven door hun passie en kunde zorgen zij voor een leuke samenwerking met een succesvol eindresultaat!

    In Eventhome hebben wij oprecht een fijne partner in events gevonden!

    Sacha Krijnen
    Wédéflex Duurzame Daksystemen

    www.wedeflex.nl

  • Marlou van Jaarsveld
    Marlou van Jaarsveld, Director - Visual Workplace “Warm, professioneel en persoonlijk”

    Eventhome heeft inmiddels diverse events voor ons georganiseerd. En dat telkens naar volle tevredenheid.

    Maarten en Rosemarie zijn beiden ras-organisatoren, maar hebben daarbij ook écht oog voor de menselijke kant. Ze nemen al het organisatorische werk uit handen, maar houden je wel volledig op de hoogte van de ontwikkelingen in aanloop naar het event. Daardoor houd je op en top feeling met de organisatie ervan en hoef je je geen zorgen te maken dat zaken niet geregeld zijn.

    Maarten en Rosemarie komen met zaken waar je zelf niet aan denkt, maar die wel van belang zijn om een feestje goed te laten verlopen. Vanaf het eerste gesprek ter inventarisatie tot en met de daadwerkelijke uitvoering van het event vullen zij elkaar bovendien perfect aan.

    Marlou van Jaarsveld
    Creative Director - Visual Workplace B.V.

    www.visualworkplace.nl

Ook voor jou komen we graag in actie!

En met ons kun je alle kanten op.
Een klein of groot event,
particulier of zakelijk,
strak geregisseerd of lekker losjes.

Wij draaien onze hand er niet voor om.
We luisteren naar jouw wensen en ontzorgen je graag.

Ook voor jou komen we graag in actie!